søndag 12. januar 2014

Om meg

 Gunda Marie Næss heter jeg.
 Bor midt i landet og er midt i livet !

Bobler over av iver og energi, elsker å krèere og da gjerne i gjenbruksånden.
Driver en av midt norges beste gjenbruksbutikker, Bruktbo på Stjørdal Gjenbrukstorg.
Bloggen finner du her ;)

Jeg har vært med å tatt bilder til to kokebøker, og javisst elsker å fotografere og da spesielle ting eller i en litt annen setting enn hva normalen er.

Tar på meg div kursing og holder foredrag om hagen min som er litt annerledes enn de fleste hager; inspirasjonsforedrag.
Tar og på meg andre foredragsoppgaver som gjenbruk, kreativitet og inspirasjonsturer.

Holder også kurs i den gamle teknikken loffersløyd/tatersløyd .

Om du har lyst til å kikke i bøkene jeg har tatt bildene i kan du klikke på linkene nedenfor.
Bok en
 http://www.samlaget.no/nn-no/fakta%20og%20dokumentar/hobby-mat-og-drikke/ball-klubb-og-komle-med-dott/innbunden.aspx

Bok to kan du finne her
http://www.samlaget.no/nn-no/fakta%20og%20dokumentar/hobby-mat-og-drikke/sylting-og-safting/innbunden.aspx