onsdag 15. januar 2014

Foredrag

Jeg holder inspirasjons foredrag om hagen min.
Hvordan jeg jobber, tenker prøver å gjøre ting så enkelt som mulig i en hektisk hverdag.
 (Om ønskelig kan jeg og lage foredrag om f.eks gjenbruk etc )
 Mine vakreste planter er faktisk de som vokser vilt i naturen og naturen er min store inspirator !
 Som regel er det om ettermiddagen man har tid til å nyte hagen når man er yrkesaktiv og da er det som regel de gule og hvite blomstene som lyser mot meg.... Det er vel derfor jeg har en forkjærlighet til gule og hvite blomster ;)
 Å ha hage betyr ikke nødvendigvis ikke at man må bruke tusenvis av kroner på hagesentre rundt om.
Å ha hage betyr heller ikke at du må følge trender. Jeg vil gjerne inspirere og vise at det er mulig å følge hjertet sitt og stole på seg selv med haginga.
Og selvfølgelig prøver jeg å skape stilen inne som ute....
Her kan du lese referat fra mitt siste foredrag ;
......
"Vi i Hageselskapet Stjørdal har hatt en super kveld med Gunda Marie Næss. Hun er blant annet dama bak bloggene GundaM-playing around og Containergirl. Vi hadde et relativt fullt lokale og alle var veldig enige om at dette var et inspirerende og artig foredrag. Hun tar nydelige bilder, og har en humoritisk og artig måte å legge fram ulike budskap på. Hun er kreativ og veldig glad i det grønne i natur og hage. Her er det snakk om en frodig og noe spesiell hage i Trøndelag. Hun ser verdier i mye av det mange ser på som skrot. "

"Det er stor kvalitet over dette foredraget og jeg ønsker å anbefale Gunda på det varmeste til andre"