onsdag 15. januar 2014

Kurs i Loffersløyd

Jeg holder kurs i loffersløyd el taterarbeide som noen kaller det.
Kurset går over en dag og da lærer du deg alle de teknikkene du trenger for å begynne å kopiere de gamle taterarbeidene eller rett og slett skape ditt eget uttrykk !
 Jeg holder til i midt norge, nærmere bestemt Stjørdal i nord trøndelag. 
Jeg stiller og med eget kurslokale dersom dere ikke vil at jeg skal komme dit dere bor og holde kurs.
Jeg er mobil og kjører gjerne noen mil om det trengs ;)
 For å holde kurs må jeg ha minimum 8 kursdeltakere .
Så er dere et lag eller forening som hadde villet prøvd noe morsomt og annerledes stiller jeg gjerne opp for dere !
Pris for kurset er 1.200.- pr deltaker
Jeg stiller med alt av utstyr (hansker, tenger, streng, tråd etc etc)
 Endel av kursdeltakerne mine har deltatt på julemesser og arrangemanger og solgt masse av sine produkter.
Endel kursdeltakere har begynt å skape sin egen stil av metalltråden, gjenbruksmaterialer etc etc ;)
Alt er lov og det er så gøy - og ikke minst superenkelt når amn først har kommet inn i teknikken !!!
 Har fått masse positive tilbakemeldinger på kurset og flere har etterspurt kurs del II og det betyr jo at dette er noe som er morsosmt og fenger.
Har egen side på Facebook også; kurs i loffersløyd.
For å bli med på kurs trenger du ingen forkunnskaper eller være flink i noe slags håndarbeide.
Å jobbe med denne strengen er superenkelt når du først har lært deg den enkle "koden"
Send meg gjerne en mail for spørsmål eller bestilling av kurs